top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

52 weeks to Christmas CHALLENGE FEBRUARI

Bijgewerkt op: 11 apr. 2019

De challenge van Februari luidt; gebruik heel veel rood op je kaart. Om mee te doen aan de challenge 52 weken lang iedere week een kerstkaart te maken, ben ik te laat. Maar ik kan wel met de tussentijdse challenges meedoen. Op deze wijze heb ik alvast enkele kerstkaarten klaarliggen voor gebruik. En hoeft niet alles last-minute, super handig! Met de onderstaande kaart doe ik graag mee met deze challenge.


Kertskusjes

Op een vierkante kaart van kraftkarton 13cm bij 13cm heb ik EWS2222 gestempeld met VersaMark en vervolgens gembost met met twee verschillende rood tinten poeder. Vervolgens heb ik uit rood hobbykarton een vierkant van 10cm bij 10cm gesneden. De hoeken heb ik afgerond. In het midden van dit vierkant heb ik EWS2222 gestempeld met Versafine Onyx black. Vervolgens heb ik dezelfde stempel EWS2222 gestempeld op wit karton. Deze stempel heb ik in meerdere delen uitgeknipt en ingekleurd met Tombow ABT's dualbrushes in twee verschillende rood tinten. De kerstbloem EWS2222 heb ik vervolgens, met foamtape in verschillende diktes, op de reeds gestempelde afbeelding geplakt. Dit zorgt ervoor dat de 2 dimensionale gestempelde kerstbloem, nu 3D is geworden. Vervolgens heb ik uit hobbykarton een rechthoek gesneden, de hoeken afgerond en op de kaart geplakt. Op deze rechthoek heb ik de tekst kerstkusjes EC0099 gestempeld. Daarna heb ik twee hartjes CR1228 uitgestanst en op het rechthoek geplakt.


Kerstkaart

De eerste kerstkaart van het jaar is gemaakt. Hopelijk volgen er meer, zodat ik niet op het laatste moment kerstkaartenstress krijg. Ik vind mijn rode kerstkaart leuk geworden.


Gebruikte materialen:

- Marianne design Craftables CR1228

- Marianne design Clear Stamps EWS2222

- Marianne design Clear Stamps EC0099

- Wit karton

- Kraft karton

- Versafine Onyx black Inktpad

- Tombow ABT's dualbrushes

- VersaMark waterinktpad

- Penseel

- Embossing poeder

- Gekleurd hobbykarton

- Dubbelzijdig tape

- Foamtape verscheidene diktes


Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Potlood

- Liniaal

- Stanly mes

- Snijmat

- Love 2 craft starterset

Hoofd-challenge



16 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page