top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

gefelici-KWAAK!-wednesdaychallenge Simon Says:

Bijgewerkt op: 15 mrt. 2019

Op de website van Simon Says Stamp Blog, las ik over de leuke maandag en woensdag challenges van Simon Says. Het leek mij leuk om hieraan mee te gaan doen. De woensdag challenge luidt; Simon Says: Create a Scene. Bij 2 sisters on the blog vragen ze om een CAS-kaart. Beide challenges heb ik gecombineerd in één kaart. Met de onderstaande kaart doe ik graag mee met de challenges.


Frog Scene

Uit wit karton heb ik een rechthoek gesneden. Hierop heb ik met Marianne design stempels HT1616 en HT1617 de scene gestempeld. Met behulp van Tombow ABT dualbrushes en een waterpenseel heb ik de scene ingekleurd. Vervolgens heb ik op wit karton gedeeltelijke de tekst Gefelici HT1603 gestempeld. En omdat er een vrolijke kikker te zien is, eindigt de felicitatie natuurlijk met KWAAK. Dit heb ik met zwarte fineliner geschreven. De gemaakte scene heb ik op een witte kaart geplakt. En de tekst GefeliciKWAAK heb ik netjes uit het karton gesneden. En vervolgens verhoogt op de kaart geplakt met foamtape.


Gefelici-KWAAK!

De kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonvader, a.s. vrijdag is hij jarig. Hopelijk wordt hij er net zo vrolijk van als het kikkertje!


Gebruikte materialen:

- Marianne design Clear Stamps HT1603

- Marianne design Clear Stamps HT1617

- Marianne design Clear Stamps HT1616

- Witte kaart 10,3cm x 14,8cm

- Wit karton

- Versafine Onyx black Inktpad

- Tombow ABT's dualbrushes

- Waterpenseel

- Dubbelzijdig tape


Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Potlood

- Liniaal

- Stanly mes

- Snijmat

- zwarte fineliner


Challenge


http://2sistersontheblog.blogspot.com/2019/03/challenge-25.html

23 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page