top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

Liftchallenge #143 setje KERSTKAARTEN 2/2

Bijgewerkt op: 24 apr. 2020

Voor de vijfde maal doe ik mee aan de Lift Challenge. De challenge luidt: Maak een kaart met die cuts met stempel, verhoog hierbij het bovenste gedeelte. Ik vond het een erg leuke lift. Deze week ben ik echt actief begonnen aan de kerstkaarten. De lift vond ik zo leuk, dat ik een setje en twee varianten heb gemaakt. Met de onderstaande drie kaarten doe ik graag mee met deze challenge.





Gebruikte materialen:

- Marianne design Clear Stamps KJ1719

- Marianne design Clear Stamps KJ1720

- Marianne design Clear Stamps EC0173

- Marianne design Clear Stamps EC0099

- Banner diecut

- Wit karton

- Blauwkarton

- Rechthoekige kaart

- Dubbelzijdig tape

- Versafine onyx black

- Alcohol markers

- Lijm

- Glitters (goud, donkerblauw, lichtblauw)

- Gouden embolisments (sterretjes, kerstboom, rendier)

- Zwarte fineliners

- Foamtape

- Goudgaren

- Goudkleurige belletjes


Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Snijmat

- Stanleymes

- Potlood

- Liniaal


Hoofd-challenges







15 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page