top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

Liftchallenge #139 like you own the universe

Bijgewerkt op: 9 apr. 2019

Dit is mijn tweede bijdrage voor de Lift Challenge. De challenge luidt; Maak een kaart met de tekst als eyecather en breng daar decoratie/figuren op aan. Denk aan bloemen, beestjes enz... Met de onderstaande kaart doe ik graag mee met deze challenge.


Shine

Mijn tekst heb ik voorzien van een laagje doorzichtige embossing poeder, waardoor SHINE ook echt SHINED! Verder heb ik de kaart vrij rustig gehouden en gekozen voor decoratie die de tekst extra benadrukt. Zien jullie ook het muisje SHINEN!



Gebruikte materialen:

- Marianne design Clear Stamps KJ1704

- Marianne design Clear Stamps HT1602

- Witte kaart

- Versafine Onyx black Inktpad

- Tombow ABT's dualbrushes

- Waterpenseel

- Ranger embossing powder

- VersaMark waterinkpad

Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Potlood

- Liniaal

- Stanly mes

- Snijmat

- Embossing fohn


Hoofd-challenge


Overige challenges


29 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page