top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

Mdesign CHALLENGE 220 condoleance kaart

De vijfde Marianne Design blog challenge van 2019. De challenge luidt; Maak een condoleance kaart, met minimaal 2 producten van Marianne Design. Het is niet een gemakkelijk thema, maar wel een mooie challenge. Met de onderstaande kaart doe ik graag mee met deze challenge.


Condoleance Kaart

Uit aquarel papier heb ik een rechthoek van 9,3cm bij 13,8cm gesneden. In verschillende lagen heb ik, met Tombow ABT dualbrushes en een waterpenseel, een klein landschapje gemaakt in bruintinten. Vervolgens heb ik met de heattool het geheel goed laten drogen. Daarna heb ik met Versafine Onyx black de tekst; Veel te vroeg EWS2224, de vlinder TC0870 en het haasje CS1021 gestempeld. Ten slotte heb ik het geheel met dubbelzijdig tape op een zwart metallic kaart van 10,3cm bij 14,8cm geplakt.


"Veel te vroeg"

Hopelijk hoef ik niet snel gebruik te maken van deze condoleance kaart. Ik vond het een mooie challenge. Nog niet eerder heb ik een condoleance kaart gemaakt. Ik ben zelf goed tevreden met mijn eindresultaat. Wellicht zal deze kaart in de toekomst nabestaande enige troost bieden.


Gebruikte materialen:

- Marianne design Clear Stamps EWS2224

- Marianne design Clear Stamps CS1021

- Marianne design Clear Stamps TC0870

- Zwart metallic kaart 10,3cm x 14,8cm

- Aquarel papier 9,3cm x 13,8cm

- Versafine Onyx black Inktpad

- Tombow ABT's dualbrushes

- Waterpenseel

- Dubbelzijdig tape


Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Potlood

- Liniaal

- Stanly mes

- Snijmat

- Heattool


Hoofd-challenge

http://mariannedesign.blogspot.com/2019/02/challenge-220.html

55 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page