top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

Mdesign CHALLENGE 222 confetti kaart

Bijgewerkt op: 3 nov. 2020

De zevende Marianne Design blog challenge van 2019. De challenge luidt; Maak een kaart volgens de gegeven SKETCH, met minimaal 3 producten van Marianne Design. Met de onderstaande creatie doe ik graag mee met deze challenge.


Confetti kaart

Ondanks de heldere richtlijnen van de gegeven SKETCH, vond ik het erg leuk om aan deze challenge mijn eigen draai te kunnen geven. Ik heb van mijn kaart een confetti kaart gemaakt. Hiervoor heb ik mijn kaart voorzien van een laagje folie. Waartussen ik de hartjes confetti heb gestopt. Ik ben erg blij met mijn feestelijke eindresultaat.

Gebruikte materialen:

- Marianne design Craft Dates PB7054

- Marianne design Design Folder DF3411

- Marianne design Clear Stamps EC0172

- Marianne design Clear Stamps HT1602

- Kaart van kraftkarton

- Doorzichtig folie

- Zilver glitter karton

- Zilveren plak diamantjes

- Knutsel papier

- Karton

- Versafine Onyx black Inktpad

- Tombow ABT's dualbrushes

- Waterpenseel

- Hartjes pons

- Dubbelzijdig tape


Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Potlood

- Liniaal

- Stanly mes

- Snijmat

Hoofd-challenge


Overige challenge

50 weergaven3 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page