top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

Mdesign CHALLENGE 223 fleurige verjaardagskaart

Bijgewerkt op: 3 nov. 2020

De achtste Marianne Design blog challenge van 2019. De challenge luidt; Maak een kaart/creatie met cijfers erop, met minimaal 3 producten van Marianne Design. Als gastdesigner zijnde heb ik een voorbeeld kaart met een getal mogen maken. Eveneens wil ik graag meedoen met de challenge. Met de onderstaande creatie doe ik graag mee met deze challenge.

HOW TO

Uit wit karton heb ik de Card Box gestanst, CR1433. De zijden heb ik voorzien van designpapier in groen en roze tinten. Uit roze knutselkarton heb ik een ballon gestanst, CR1433. De ballon heb ik, met zwarte stift, voorzien van het getal 85. Op de voorste zijde heb ik de tekst "Gefeliciteerd" geschreven. Vervolgens heb ik met een VersaMark water pen het getal en de tekst nogmaals overgetrokken. Daarna heb ik het getal en de tekst voorzien van ranger transparant embossing poeder en bewerkt met een heattool. Ondanks de gehele scene blijft het getal 85 er echt uitspringen! Uit aquarel papier heb ik drie tulpen LR0586 en vier klaprozen LR0587 gestanst. Deze heb ik vervolgens met een waterpenseel en Tombow ABT dualbrushes van kleur voorzien. Daarna heb ik met de Marianne Design Flower Shaping Set LR0020 de bladeren van de tulpen en en klaprozen vorm gegeven. Uit gekleurd knutsel papier heb ik Eline's bunny COL1463 en Eline's kitten COL1454 gestanst. Het konijntje heb ik voorzien van een design jurkje met bijpassende strik, gestanst uit roze plakstof met gouden stippen. Uit lila glitterkarton, roze folie en roze/goud plakstof heb ik twee vlaggenlijnen gestanst, Marianne Design Creatables LR0581.


Gefeliciteerd 85 jaar!

Een Card Box vol fleurige bloemen. Het konijntje versierd de bloemen ook nog met feestelijke slingers. En de poes heeft een prachtige ballon meegenomen, waarop de te vieren leeftijd op staat. De ontvangster is vroeger onderwijzeres Nederlands geweest en kan een zelfgeschreven handschrift erg waarderen. Daarom heb ik zowel de tekst als het getal zelf geschreven. 85 jaar is een hele leeftijd, hierbij hoort uiteraard een mooi kaartje. Inmiddels heeft de jarige jet de kaart ontvangen. Ze vond hem prachtig en was er zelfs door geëmotioneerd, zo lief.

Gebruikte materialen:

- Marianne design Creatables LR0581

- Marianne design Creatables LR0586

- Marianne design Creatables LR0587

- Marianne design Craftables CR1433

- Marianne design Collectables COL1463

- Marianne design Collectables COL1454

- Aquarel papier

- Design papier

- Glitter karton

- Plakstof

- Folie

- Karton

- Tombow ABT's dualbrushes

- Waterpenseel

- Dubbelzijdig tape


Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Marianne design Flower S. Set LR0020

- Potlood

- Liniaal

- Stanly mes

- Snijmat


Hoofd-challenge



31 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page