top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

Mdesign CHALLENGE 227 Katoenen Jubileum

Bijgewerkt op: 18 jun. 2019

De afgelopen periode ben ik niet in de gelegenheid geweest om kaartjes te kunnen maken. Maar gelukkig heb ik deze week weer tijd gevonden om even heerlijk te knutselen. De twaalfde Marianne Design blog challenge van 2019. De challenge luidt; Maak een jubileumkaart, gebruik hierbij minimaal 3 producten van Marianne Design. Met de onderstaande kaart doe ik graag mee met deze challenge.

Together Forever

Er is geen design papier of gekleurd karton aan deze kaart te pas gekomen. Alle onderdelen heb ik eerst uitgestanst en vervolgens met inkt bewerkt. Dit heb ik veelal gedaan met een Ranger mini blending tool. Vervolgens heb ik met inkt stempels aangebracht op de kaart. Hierbij moest alles tussentijds goed drogen. Zowel de trouwjurk als de vlinderstrik zijn bewerkt met Brilliance moonlight white inkt, hierin zitten fijne glinsters wanneer er licht op de kaart valt. Ook de toegepaste goudkleurige Brillance galaxy gold heeft prachtige glitters in de inkt zitten. De Brillance inkten geven een erg leuk effect aan de kaart. De tekst op het hartje heb ik bewerkt met witte embossing poeder en een heattool. De muisjes en de bloemen in het boeket heb ik verhoogt aangebracht m.b.v. foam tape. Om een verrassingseffect aan deze kaart te geven heb ik, voor de eerste keer, een kaart met lichtjes gemaakt. Ik vond het erg leuk om dit eens te doen.


Katoenen Jubileum

Juni vorig jaar hebben wij kunnen genieten van drie bruiloften (waaronder ons eigen bruiloft). Deze maand zijn er dan ook drie katoenen jubilea's die gevierd mogen worden. Met dit leuke jubilea kaartje brengen wij ons liefdevolle felicitaties over aan ons lieve vrienden. Wij hopen dat zij net als deze verliefde muisjes voor altijd samen mogen blijven.



Gebruikte materialen:

- Marianne design Clear Stamps KJ1702

- Marianne design Clear Stamps CS0999

- Marianne design Craftables CR1462

- Marianne design Collectables COL1437

- Marianne design Collectables COL1438

- Marianne design Collectables COL1463

- Cirkel cutting/embossing dies

- Witte kaart 15cm x 15cm

- Wit karton

- Dubbelzijdig tape

- Foam tape

- Koper tape

- 4 LED's wit licht

- 3 volt batterij

- seconde lijm

- hobby lijm

- Brilliance Inkt

- VersaMagic Inkt

- Distress Inkt

- VersaMark pen

- Ranger embossing powder white


Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Ranger mini blending tool

- Potlood

- Liniaal

- Heattool

Hoofd-challenge




Overige challenges



55 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page