top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

Mdesign CHALLENGE 228 verjaardagskaart "Craftables of Craft Stencil van ByMarleen"

Bijgewerkt op: 3 nov. 2020

De dertiende Marianne Design blog challenge van 2019. De challenge luidt; Maak een kaart/creatie met een Craftables of Stencil van ByMarleen, gebruik hierbij minimaal 3 producten van Marianne Design. Met de onderstaande kaart doe ik graag mee met deze challenge.

MEOW!

Het Craft Stencil "Present" van By Marleen PS8023 heb ik verwerkt in mijn poesen verjaardagskaart kaart. De jarige jet is een echt kattenvrouwtje en haar lievelingstrui heeft de kleur paars. Deze kleur heb ik dan ook als basis kleur gebruikt voor haar verjaardagskaart. Ik ben ditmaal weer aan de slag gegaan met voor mij nieuwe technieken en materialen. Zelf vind ik de kaart erg leuk geworden. Hopelijk is ook de jarige jet erg blij met haar verjaardagskaart.


Gebruikte materialen:

- Marianne design Craft Stencil By Marleen PS8023

- Marianne design Clear Stamps EC0172

- Marianne design Clear Stamps CS0988

- Marianne design Collectables COL1454

- Marianne design craft dates PB7054

- Witte kaart 15cm x 10,5cm

- Glitter karton

- Wit karton

- Dubbelzijdig tape

- hobby lijm

- VersaMagic Inkt GD-34, GD-35, GD-54, GD-55, GD-91, GD-92

- Distress Inkt Antique linen

- Ranger embossing powder clear

- Tombow ABT dualbrushes

- Waterpenseel


Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Ranger mini blending tool

- Potlood

- Liniaal

- Heattool


Hoofd-challenge

45 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page