top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

Mdesign CHALLENGE 230 “alles mag”

Bijgewerkt op: 18 sep. 2019

De vijftiende Marianne Design blog challenge van 2019. De challenge luidt; Alles mag, met zoveel mogelijk Marianne Design, gebruik hierbij minimaal 3 producten van Marianne Design. Met de onderstaande kaart doe ik graag mee met deze challenge.



"Maak er een feestje van!"

De afgelopen week was voor mij een echte feestweek. Afgelopen donderdag heb ik mijn 27ste verjaardag mogen vieren met familieleden. En vrijdagavond hebben we het feest dunnetjes over mogen doen in het bijzijn van ons vrienden en vriendinnen. Mijn nieuwe levensjaar is goed ingeluid!


Bij feest denk ik aan slingers, ballonnen, confetti, feestmutsen, dansjes, drankjes, lekker eten (-TAART-), veel gelach en gezelligheid. Dit alles heb ik verwerkt in mijn kaart. Ik heb er rekening mee gehouden, dat de kaart plat verzonden kan worden. De plakrandjes aan de zijkanten van de taartpunt heb ik voorzien van dubbelzijdig tape. Op deze wijze kan de ontvanger zelf de taartpunt op de kaart heel gemakkelijk definitief bevestigen.


Het was voor mij een ware uitdaging om als "beginnend stempelaar" de silhouet stempel van de boom in verscheidene kleuren te stempelen. Met veel plezier heb ik gewerkt aan deze feestelijke kaart, ik word er zelf helemaal vrolijk van.


Gebruikte materialen:

- Marianne design Designpapier PB7054

- Marianne design Clear Stamp CS1021

- Marianne design Clear Stamp HT1602

- Marianne design Creatables LR0581

- Marianne design Craftables CR1433

- Marianne design Creatables LR0586

- Marianne design Craftables CR1462

- Marianne design Collectables COL1425

- Wit karton

- Tombow ABT dualbrushes

- Waterpenseel

- Hobbypapier

- Glitterkarton

- VersaMagic inkt

- VersaMark inkt

- Versafine Onyx black inkt

- Ranger clear embossing powder

- Roze naaigaren (als ballon lint)

- Foamtape

- Dubbelzijdig tape

- Hobby lijm


Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Flowershaping set LR0020

- Ranger mini blending tool

- Potlood

- Liniaal

- Heattool


Hoofd-challenge




Overige Challenges

58 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page