top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

Mdesign CHALLENGE 231 + Liftchallenge #142 VLINDERS

Bijgewerkt op: 3 nov. 2020

De zestiende Marianne Design blog challenge van 2019. De challenge luidt; Maak een kaart met vlinders van Marianne Design, gebruik hierbij minimaal 3 producten van Marianne Design. Ook is de zomerstop van de lift challenge weer voorbij. Voor de vierde maal doe ik mee aan de Lift Challenge. De challenge luidt: Maak een afbeelding (met stempels, verf enz.) en verdeel die in strookjes. Plak deze op je kaart. Ik vond het erg leuk om op deze wijze een kaart te maken. En om beide challenges te combineren tot een project. Met de onderstaande kaart doe ik graag mee met deze challenges.



Er is niemand zoals JIJ

Aller eerst heb ik met behulp van water en Tombow ABT dualbrushes een achtergrond gemaakt op wit karton. Dit heb ik goed laten drogen m.b.v. een heattool. Vervolgens heb ik met Versa Mark de Mdesign mandala stempel CS0988 aangebracht. Op subtiele wijze is de Mandala aanwezig op de achtergrond. Daarna heb ik met Versafine Onyx black de Mdesign TC0870 vlinder gestempeld. De vlinders heb ik ingekleurd met tombow ABT dualbrushes. De randen van het karton heb ik rondom geknipt met een kartelschaar. Daarna heb ik mijn gecreëerde afbeelding met een stanleymes in 3 stroken gesneden. Uit het designpapier PB7054 heb ik een rechthoek gesneden en deze heb ik schuin op een limegroene metallic kaart geplakt. Vervolgens heb ik mijn Vlinder afbeelding verhoogt opgeplakt. En op de kaart afgewerkt met de tekststempel KJ1703 er is niemand zoals JIJ en roze satijnlint. Zelf vind ik het een erg leuke en vrolijke kaart geworden. De stroken techniek van de liftchallenge vond ik echt een leuke challenges om eens uit te proberen. Ik heb er ditmaal helemaal mijn eigen draai aan gegeven. En ook de vlinders van Marianne Design komen goed tot hun recht. Ik ben stiekem wel een beetje trots op mijn eindresultaat.


Gebruikte materialen:

- Marianne design Clear Stamps KJ1703

- Marianne design Clear Stamps CS0988

- Marianne design Clear Stamps CS0870

- Marianne design craft dates papier PB7054

- Lime groene metallic kaart vierkant

- Wit karton

- Dubbelzijdig tape

- Versafine onyx black

- VersaMark

- foamtape

- roze satijnlint

- Tombow ABT dualbrushes

Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Snijmat

- Stanleymes

- Potlood

- Liniaal

- Heattool

Hoofd-challenges

26 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page