top of page

CELEBRATE, VICTORIES, HiP HiP HOORAY:

Winnaar, Marianne Design, nr.1 :

blog winnaar NL 217 .jpg
blog winnaar ENG 217.jpg

Winnaar, FEEST bij Rimmie:

  • Foto van schrijverliesbeth333porsius

Mdesign CHALLENGE 248 KAART zwart-blauw-wit

De tweede Marianne Design blog challenge van 2020, waar ik aan deelneem. De challenge luidt; Maak een kaart in zwart-blauw-wit met minimaal 3 producten van Marianne Design. Met de onderstaande kaart doe ik graag mee aan deze challenge.


ZWART - BLAUW - WIT

Weer ben ik met mijn nieuwe producten van Marianne design aan de slag gegaan. Deze challenge heb ik gebruikt ter inspiratie voor het maken van mijn moederdagkaart. Door het gebruik van verschillende kleurtinten blauw heb ik van mijn kaart een fleurige creatie weten te maken. Er zitten maar liefst zeven verschillende kleurtinten blauw verwerkt in mijn kaart. En mijn mem vond hem prachtig!


Gebruikte materialen:

- Marianne design Clear Stamps CS0983

- Marianne design Clear Stamps CS1053

- Marianne design CreaTables LR0587

- Marianne design Collectables COL1481

- Marianne design Craftables CR1504

- Marianne design Craftables CR1433

- Zwart karton

- Wit karton

- Vijf kleurtinten blauw hobbykarton

- Lijm

- Dubbelzijdig tape

- Versafine Onyx black Inktpad

- VersaMagic Sea Breeze

- VersaMagic Aegean Blue

- VersaMagic Midnight Black


Hulpmiddelen:

- Marianne design Stamp Master LR0009

- Marianne design Flower S. Set LR0020

- Potlood

- Liniaal

- Stanly mes

- Snijmat

Hoofd-challenges

34 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Inspiratie, Materialen, Challenges:

heather blog mdesign challenge blog.jpg
Marianne design.jpg
Fan logo Egel.jpg
Divider links.png
logo 52 weeks.jpg
badge.jpg
logo.jpg
57e0248d5257c4052766941.gif
SSS_Wednesday-Challenge-Blinkie-3.gif
Blog-Badge.jpg
logo-facebook2.png
SYD_Challenge_Banner-General_large-1_med
bottom of page